Behöver era svar...

2010-10-12 / 19:17:52

Halie vägrar hur än jag försöker. Men har tagit flaskan ibland då jag inte gjort något men då har hon aldrig lyckats vällta den uppåt så hon får i sig och ska man då hjälpa så blir hon sur. Vet ni några förslag kanske?

Åsikter!
Postat av: caroline mamma till theodore

Theodore är likadan. Han håller i den själv, men han får inte i sig något, men ligger han i sin säng så går de hur bra som helst. men inte när han sitter upp. De kanske kommer med tiden?

Kommenterat - 2010-10-12 / 19:29:58  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: emelie

Silas började ta flaskan när han kanske var 10 månader och då lärde han helt av sig själv:)

Kommenterat - 2010-10-12 / 19:41:58  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Emilie

Nellie började ta flaskan själv när hon var 11 månader. Nu får man inte hålla den åt henne, hehe. Men det kommer med tiden, olika för alla barn precis som när dom lär sig gå.. Någonting Nellie inte verkar så intresserad av att lära sig än.

Kommenterat - 2010-10-13 / 09:17:27
Postat av: Marina

Elvira kan dricka själv ur vatten/saftflaskan men vägrar hålla i vällningsflaskan själv :P Vare sig hon sitter,ligger eller står.. Så lite bortskämd är nog felet på henne iallafall :) Men det kommer säkerligen med tiden då de tar flaskan själv! Att de vägrar hålla i den är kanske för att de vet att de får närheten på köpet när man lär mata dem :)

Kommenterat - 2010-10-13 / 15:15:54  | URL - http://mammaselvira.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥