Besök är alltid trevligt

2010-10-21 / 20:39:52
Sorry för att jag bara lagt in ett enda inlägg. Men har ju städat hela dagen och sedan fick jag besök av min fina vän Sandra.. Så vi har snackat skit och kollat på film. Tiden gick ju så ruskigt snabbt bara. Nu har hon åkt hem. Hon bor ju som sagt en bit bort. Så tänkte ladda in en massa foton vi tagit under dagen.

Halie imorse, pappa hade en och jag fick sova enda till tolv. Snäll sambo man har :)
Åsikter!
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

tack snälla du....vilka fina kort, är det din fina dotter??kram

Kommenterat - 2010-10-21 / 23:02:13  | URL - http://holen666.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥