Blir så arg på mig själv

2010-10-14 / 11:14:44
Det ofattbara hände.
Idag då jag gjorde frukost var Halie inne i köket på golvet. Hon brukar annars sitta i stolen eller har jag för grinden och hon står utanför. Men just denna morgon var hon där inne med mig. Och för första gången kokade jag ägg. Då dom var klar så hällde jag ut vattnet i slasken och rätt som det var så sprätte det ner vatten på Halie. Blev så jäkla rädd men behöll lugnet så hon kände att det inte var någon fara. Jag spolade hennes ansikte i kallvatten och sedan en handduk med kall vatten. Ringde sedan min mamma så hon kom hit och titta. Ingen fara blev det. Men röd är hon. Men hon har inte ont och slutade gråta på tre minuter. Men vad arg man blir på sig själv. Jag som aldrig brukar låta henne vara nära då jag håller på i köket, men just imorse och just då hände det. Är så glad att det inte blev så illa. Har någon av er andra varit med om detta?

Åsikter!
Postat av: Axelina

Inget alls att klandra dig själv för det är så lätt hänt !! De kunde lika gärna varit halie som vält ner nåt och bränt sig eller vad som helst !!!



klandra inte dig själv och kom ihåg att du är en super duktig mamma....

Kommenterat - 2010-10-14 / 11:46:10
Postat av: Alexandra

Ta det lungt, det gick ju bra :) Olyckor händer lätt. Som hon ovan säger, det kunde lika bra varit Halie som vält ut något varmt eller varit på spisen och gjort dig illa. Du är nog bara lite stressad och nerstämd just nu <3

Kommenterat - 2010-10-14 / 11:58:41  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: erica söderlund

Jag har varit med om det, och min dotter var hemma och hon fick en hel panna kokande vatten över sig. 2 veckor på akademiska sjukhuset. värsta jag har varit med om..

Kommenterat - 2010-10-16 / 16:02:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥