Bvc idag

2010-10-26 / 10:43:37
Hej, har nyss lagt Halie och  då hon vaknar igen ska vi dra oss till bvc. Min sambo la sig en sväng med. Så nu ska jag bara sitta här en stund och sedan plocka fram kläder och ytterkläder.

Vi ska baka kladdkaka och gör mormorssaft ikväll.. Eftersom att det bli mycket tårta i helgen så blir det kladdkaka med grädde imorgon. Äntligen ska hon få öppna sitt stora paket och små paketen, eller blir väl vi mest men hon får hjälpa till. Bara en dag kvar, woho då säger vi inte bebis längre utan barn. Ett stadium och det går fort så attans.

_
Fotot är några månader gammal, Halie hade just lärt sig krypa här!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥