Chokladbollar is tha shit =)

2010-10-14 / 19:41:10
Världens goaste mamma kom nyss hit med fyra chokladbollar. Så lycklig jag blev då. Precis innan hon knackade på här så kände jag ett litet chokladsug. Tur hon hörde mina tankar.


Är så less på att sitta inne.. Typ en-två veckor jag gjort det nu. Men vad kan man göra i detta väder och med lite pengar. Veckan innan pengarna kommer är dryg. Och allt kostar ju, vad man än ska göra. Men får väl se på den ljusa sidan att min kära sambo är ledig hela helgen och vi kan ha en superduper mysig helg, bara familjen. Och ska med min mamma ut på kvällen och köra. Så kan väl inte klaga då.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥