Dagen efter

2010-10-17 / 12:14:31
Halluja alla fina..
Vilken kanon kväll jag hade igår. Kände som sagt ingen då man kom dit, men alla var så trevliga så det var inte alls svårt att komma in. Sånt folk borde det finnas fler av. Men på något sätt så visste dom vem jag var. Lilla Övik säger väl allt. Kvällen slutade med att vi alla satt kollade lite musik videos och sedan kom min mamma och hämtade oss. Mås te även tacka simon för alkoholen han lyckades fixa i sista sekund, bra kille det där. Men i vilket fall så ångrar jag inte en sekund att jag for ut.



Händer idag?

Det blir ju mest lugna puckar sedan hem och städa lite, vi hade redan städat men sen jag var där och stressade igår så har jag nog stökat ner en hel del. Imorgon börjar min sambo att jobba igen..

Åsikter!
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tack så mkt :-)

Kommenterat - 2010-10-17 / 12:32:02  | URL - http://mzetterblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥