Designat!

2010-10-03 / 23:47:36
Idag så designande jag en kompis blogg. Försökte så gott jag kan. Har inga kunskaper alls och det finns ju så många som är så mycket dukt igare än mig. Men man lär sig ju genom att få fiffla såhär med andras bloggar. Det enda jag blev lite arg på var att jag inte fick in nya stilar på min dator alltså "textsnitt". Har sånt nytt windows så jag förstår inte alls vart man ska lägga dem. Men som sagt vill ni kika så gå in på hennes genom att klicka HÄR! Hon är en trevlig tjej som faktiskt är gravid och bara två veckor före mig.

Såg dessutom att klockan var väldigt mycket så jag ska snart sova. Men tur är att jag och min sambo kan samsas om att kliva upp imorgon.. Och inget har vi planerat heller, kanske blir lekparken eller något sådant. Måste ju aktivera lilla gumman som är på "hurten" varje dag nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥