Det här fick Halie

2010-10-31 / 23:01:39
Mamma och pappa:
Bil/gå stol, rosa princess
Låda med klossar
Tre mössor
Linne/klänning
Mjuka vinter skor (används då hon åker bil eller bara sitter i vagnen)

Mormor + hennes familj:

Princess tält
Princess vinter jacka
Vinter skor
Tights
Hello kitty mössa
+ ett på väg

Morbror Kim och faster Malin:
Bultbräda

Morfar och Tilda:

Två stora påsar med kläder, skor, overall osv.
Pulka

Moster Sofie:
En röd grej som gungar, som man sitter på

Farmor och farbror:
Ett set. Långärmad grön tröja och rosa byxor till.
Leksak

Pappas moster:
Tavla (som hon gjort själv)
En grej där det står Halie sen kan man ha den i en blomma. (Kommer foto sen så ni förstår vad jag menar)

Pappas mormor och morfar:

Pengar

Sandra:
En hund nalle som sjunger och pratar, många funktioner

Helle:
Bad grejjer med många funktioner

Petra och Jimmy:

Nalle

Isabelle:
Leksaks mobil och sparbössa

Petra, Emelie, Pernilla och Isabell
Prickig klänning

Hoppas det var alla, man kan ju ha missat någon nu. Hojjta till isånnafall.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥