Det ni kanske inte visste om mig?

2010-10-08 / 23:17:58
Fick besök av mamma ännu en gång så vi käkade nudlar och åt ostkrokar och såg även på film.. Pendlade mellan idol och filmen på trean, var ett svårt val. Har nyss varit ute med Kiara en sväng och det ser förjävligt ut här hemma. Så jag måste snart rycka upp mig och städa det värsta. Tänka sig att det kan bli såhär stökigt på endast en dag. Får skylla på min dotter kanske?

Som sagt tänkte skriva tio saker ni kanske inte visste om mig!

- Jag läser jämt rukriker och ibland texten på tvn baklänges, det är ett måste ibland.
- Rökte i nio år och slutade och har nu gått över till annan skit, ja SNUS!
- Har adrig varit otrogen.
- Jag använder linser och glasögon, har en förjävla dålig syn
- Som yngre höll jag på med jujutsu och var väldans bra på det också
- Min dröm har alltid varit att bli skådespelerska
- I klassen var jag en av dom lärarna ogillade
- Då jag blev singel från mitt ex åt jag inte mat på en-två vecka och gick ner 10-15 kg
- Jag har varit riktigt mobbad som yngre
- Jag har varit  kär tre gånger i mitt liv!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥