Dom góa syskonen

2010-10-28 / 18:02:22
Var här på besök och Halie fick en jätte fin leksaks mobil och sparbössa. Mobilen gillade hon såklart. Vi snacka, åt kladdkaka och pratade gamla minnen. Har upplevt så otroligt mycket med dom. Tänk så tiden kan gå fort. Nu är vi gamla och har egna lägenheter, tvättar och lever svensson. Men förr sket vi i allt.. rymde, hittade på hyss och festade loss. Men dom tiderna bevarar jag varmt om hjärtat. Är så glad att jag upplevt det här.

Just nu så leker Halie lite och ska strax nanna kudden med välling. Hon har har haft en bra dag hon med. Och för oss blir det nog mest film och mys.. Imorgon kommer fin besöket hit.. Längtar jätte mycket.

Åsikter!
Postat av: Anonym

han tackar så mycket!!

Grattis i efterskott till Halie!

Kan hon gå?kram

Kommenterat - 2010-10-28 / 20:39:18
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

glömde skriva att det var jag som skrev =/ sorry...kram

Kommenterat - 2010-10-28 / 20:40:03  | URL - http://holen666.blogg.se/
Postat av: jenna

ja vi hade de trevligt idag :) vi kan ju ses efter helgen om ni har tid :-) Puss

Kommenterat - 2010-10-28 / 21:19:40  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥