En händelserik månad

2010-10-19 / 17:30:05
Sämsta månaden i mitt liv.

1. Missfall
2. Halie har synfel på båda ögonen
3. Kommer säkerligen leva på nästan ingenting denna månad

Varför?
Jo min sambo hade jobb under sommaren och där efter var han utan en månad och har nyligen fått ett jobb. Men det menas att denna månad blir vi utan en hel del pengar. Och vi kan inte fråga om bidrag då Mattias fått för hög lön dom månaderna innan. Och det har vi handlat viktiga saker för som exempel Halies bilbarnstol.. Så dom kommer nog inte gå med på att ge denna månad då. Så det som egentligen kommer fattas är mat. Då vi nu måste köpa brillor till Halie som kommer kosta en hel del. Jag hoppas verkligen att det vänder snart.!!!

Åsikter!
Postat av: Alexandra

Inge lyckomånad för er :(

Men det va tur att det inte va något som va allvarligt iallafall.. Bättre att det "bara" va synfel och ingen allvarlig sjukdom. Man får ta dagen som den kommer, du får se det från den ljusa sidan. Det finns så mycket bra hjälpmedel idag som inte fanns förr så de kommer nog gå bra i framtiden ska du se :) Vet hur det känns med att inte ha pengar, precis så hade vi denna månad då Johannes fick jobb och han bara fick en halv A-kassa då han börja jobba den 6 :( Men som tur är har vi en snäll släkt som hjälpt oss med lite pengar. Hoppas ni får hjälp iallafall denna månad. Många kramar till er gumman. Det löser dig ska du se <3

Kommenterat - 2010-10-19 / 18:56:20  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: emelie

Matpengar får man alltid av soc oavsett om man har haft pengar. Min mamma fick det förra månaden=)

Kommenterat - 2010-10-19 / 21:42:59  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

du ska se att att det vänder kram

Kommenterat - 2010-10-19 / 22:20:28
Postat av: Zabine

Fan va tungt för dig! Lider verkligen emd dig!!!! Kramar om!

Kommenterat - 2010-10-20 / 00:26:05  | URL - http://wildasmami.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥