För och nack delar!

2010-10-02 / 18:32:55
Det blev en tidig kväll för gumman. Sex la hon sig men det berodde på att hon sovit en enda gång idag. Men skönt för mig, fick just lite ont i huvudet så nu är det tyst och lugnt här hemma.

Det känns verkligen att man är gravid, allt blir så mycket tyngre.

Nackdelar (för mig):
* Slöare
* Tröttare
* Mindre matlust
* Spykänsla
* Svimfärdig
* Irriterad
* Gnällig. OSV OSV!
Fördelar (för mig):
* Rund mage
* Känna dessa underbara sparkar
* Kan klä sig i det mesta utan att känna sig tjock
* Äta en massa skit utan att känna sig dum
* Folk frågar mycket omkring grav
* Slipper bära en massa
* Slipper mensen. OSV OSV!
Skulle kunna blie en riktigt lång lista. Men graviditet har ju sina för och nackdelar. Men om jag säger som så så är det självklart flest fördelar. Början är ju alltid såhär. om cirka två månader då jäklar :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥