Full späckad vecka med andra ord

2010-10-25 / 18:46:32
Hej alla där ute.
Nu har man varit på willys och fått i sig middag. Det blev spagetti och köttfärsås. Mycket gott. Och nu så ska min sambo natta Halie. Skönt att han är hemma ett par dagar nu. Då får vi alla tid tillsammans.

Tittar på 16 and pregnant samtidigt. Och blir väldigt irriterad på tjejens kille som gör hennes förlossning värre. Surar, bråkar med hennes mamma och säger massvis med saker. Självisk är han med andra ord. Tur man inte har en sån.

Full späckad vecka!
Tisdag.
Bvc med Halie, 1 års kollen.
Onsdag.
Halie fyller 1 år..
Torsdag.
Handla inför våra besökare "min pappa och lillasyster".
Städa hela lägenheten REN.
Fredag
Pappa och lillasyster kommer.
Städa hela lägenheten igen
Göra tårtorna
Umgås med besöket.
Lördag.

Kalas för släkt
Söndag
Kalas för vänner
Åsikter!
Postat av: Camilla

Har sett det dära avsnittet tidigare och jag blir så SUR! Att hon är så puckad (gravida) att hon inte ser hur dum han är redan från början och ändå vill hon va med honom.. sen usch på han. Den enda vettiga verkar vara mamman där (som tänker och ser rätt) :)

Kommenterat - 2010-10-25 / 21:24:18  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥