Glasögon

2010-10-19 / 16:05:06
Tråkigt men sant så ska vår lilla prinsessa få glasögon. Hon hade en jätte dålig syn. Ett öga var t.o.m sämre än ett utav mina ögon. Blir bara så ledsen att hon ska ärva det sämsta av mig. Det är ju underbart att vi upptäckte det i tid och att hon äntligen kommer att se oss bättre nu. Men det gör mig ledsen att hon ska få gå igenom samma som mig. Man vill ju ändå sitt barns bästa. Men inget att göra åt.

Imorgon ska vi kolla bågar och beställa.
Åsikter!
Postat av: caroline mamma till theodore

De kanske känns jobbigt nu i början, men man vänjer sig väl. Och de är som du säger, man vill ju sitt barns bästa! och ha glasögon i tidig ålder vill väl INGEN! men För hennes bästa så blir de bäst så :)



Jag tänkte på en grej, hur blir de att ha glasögon i tidig ålder? när Theodore har sånt på sig så tar han av sig de direkt!



Hoppas ni har det bra! kram!

Kommenterat - 2010-10-19 / 17:28:49  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till theodore

Okej! Jo de kan säkert stämma! Eftersom hon har dålig syn så kommer hon nog trivas i glasögon när hon inser att hon ser bra (precis som du skrev).

Man får göra det bästa för sitt barn, Även om de inte alltid är roligt.



Tycker så synd om dig/er, att denna månad inte varit nå bra!

Kommenterat - 2010-10-19 / 17:51:02  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Hur kollade dom synen?

Blir lite nyfiken, jag och en kompis pratade om det för nån dag sen. Om hur dom kollar om barn ser dåligt..

Kommenterat - 2010-10-19 / 18:22:33  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥