Present öppning

2010-10-27 / 09:36:28
Här hemma har vi ätit frukost tillsammans och Halie har fått öppnat sina presenter ifrån oss. Blev ju inte så många men vi är ändå nöjda och det verkar hon med vara för nu sover hon gott i sin säng igen. Snart kommer ju dom två andra och då blir det kladdkaka med grädde. Ska bli mysigt. Slänger in lite foton här.


Halies största paket =)

Lite andra presenter

Paker öppning

NÖJD :)

Halies nya princess bil

Titta pappa vad jag har fått

Ännu mera skoj

Ny mössa på huvudet

Halies nya klänning hon fick i present

Kollar in sakerna hon fått

happy face

Just denna morgon så blev Halie intresserad utav tvn :)


Helt inne i barnkanalen

Dags för frukost

Åsikter!
Postat av: Alexandra

Det där presentpappret med glittret och disny-prinssesorna hade Nova med. Det va glitter i hela hennes och våran säng, golvet samt i hennes hår i flera dagar efteråt =P



Jätte fin bil hon fick. Den kommer hon nog älska :) - Nova är hela galen i sin bil (inte samma).. Hon åker på den hela dagarna och går med den som om det vore en dockvagn :P

Kommenterat - 2010-10-27 / 09:47:26  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Alexandra

svar: Aa nee dem va inge bra alls, inge jag kommer köpa igen iallafall :( Men jätte fina va dem.

Kommenterat - 2010-10-28 / 18:41:02  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥