Grattis, 1 år blir du idag ♥

2010-10-27 / 02:52:00


Dagen är äntligen här. Nu är du inte 0 år länge utan hela 1 år. Du börjar bli stor gumman, och du lär dig bara mer och mer för var dag som går. Och än idag kan jag ibland inte förstå hur vi kunde ha så lyckans tur att få dig och att få ha dig i vårat liv. Just nu, precis just vid denna tidpunkt så föddes du och jag fick genast ha dig i min famn. Jag var så lycklig, även din pappa. Du kom bara ut och där fanns du, du var nu en i vårat liv. En vi ska ta hand om tills döden skiljer oss åt. Min mening med livet är DIG. Och idag ska jag tänka tillbaka på den dagen du kom extra mycket. Att ett helt år redan har gått.. Jag är bara så lycklig idag, för det är din dag och du är vår dotter och ingen annans. Kärleken till dig från oss är så stark att man inte ens kan beskriva den helt korrekt för att få ut budksapet. Vi älskar dig för vad du är och kommer att vara. Och vi finns alltid där vid din sida. Men kom ihåg idag är det bara din dag..




Åsikter!
Postat av: caroline mamma till theodore

ååh grattis till Halie :) Hoppas ni alla får en bra dag tillsammans med henne :)

Kommenterat - 2010-10-27 / 07:19:39  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Grattis Halie!!

Kommenterat - 2010-10-27 / 07:34:10  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Tilda - 19 år - Änglamamma till Hope o mamma till Memphis o GRAVID MED BF 3 / 2

Såg precis att du kommenterat på min blogg, hopesmamma.blogg.se, jag har en ny, som de kanske läste o vill du läsa om hur jag bearbetade de med Hope, så kan du gå tillbaka i tiden påå hopesmamma :)

Kommenterat - 2010-10-27 / 15:40:57  | URL - http://mammasteen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥