Besök hela dagen/kvällen..

2010-10-24 / 21:19:18
På tiden va? Har haft besök hela dagen lång, även nu med. Först kom ju Camilla och hennes söta son Hemi. Han och Halie gick överens hur bra som helst. Och så kul att dom är i samma ålder. Typ första gången Halie träffat en i samma ålder. Hoppas vi ses mer innan ni drar hem igen. Som vanligt bor alla långt bort. Tråkigt men sant. Efter det så kom brorsan och hans tjej hit så vi har spelat spel och blev just klar. Så sambon har åkt för att jobba så nu ska jag, Malin och brorsan spela sverige monopol, visst tror ni att jag vinner? KLART. Men ska börja spela nu. Men slänger in lite foton på Halie och Hemi, sötnosarna !

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥