Här har ni svaret :) tack för alla gissningar

2010-10-26 / 22:11:22
Det var väldigt svårt att finna vem av er alla som var närmast. Dom flesta hade 1 rätt och nära på ett andra rätt. Och två styckna var närmast och hade ett rätt och nära inpå någon av dem andra.
Vinnarna...


alexandra 1 rätt
Vikt: 10480g
Längd: 72cm
Hofm: 46cm
Alexandra
Vikt: 10480g
Längd: 72cm
Hofm: 46cm
Här har vi en tjej jag gillar skarpt. Känner henne bara igenom internet. Men kan redan nu säga att hon är helt underbar. Hon kommer med feedback och hjälp om det så behövs. Och finns där. Hon har en underbar dotter Nova som är 1 år. Innan livets slut så ska jag och Halie träffa henne ett måste i min lista. <3 Hon har även en blogg där hon skriver om deras vardag. Så klicka HÄR!
&

Camilla
Vikt: 10780 gram
Längd: 76 cm
Homf: 46 cm
Underbar, fin, snäll, ärlig, pratsam och så mycket mer. 
Så glad att vi äntligen fått kontakt och har barn i samma ålder. (Hemi heter han, JÄTTE SÖT) Du betyder mycket i min värld och jag hoppas att det vi har är en ny vänskap som kommer att hålla <3
Bloggen finner ni HÄR!
Här har ni svaret!
Halies vikt är: 10510
Längd: 77 cm
Homf: 46
Åsikter!
Postat av: Camilla

Naaw, tack Carro <3 Hoppas på det jag med!

Hihi :D yeah! Kände på mig att ja sku va rätt nära endå ;) Kul att gissningen nästan stämde ^ ^

Kommenterat - 2010-10-26 / 22:17:58  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Naaw du är ju bara för go <3

Kommenterat - 2010-10-27 / 09:31:08  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥