Härligt väder och snart härligt besök

2010-10-24 / 11:29:21

Ska bli as mys och kul, får man se hur Hemi och Halie är med varandra. Hittills har Halie varit snäll med alla, men vem vet. Skenet kan ju bedra?.. Vid ett-två infinner dom sig här.

Just nu så sover min sambo och Halie, jag har nyss fräschat upp mig litegranna. Kan ju inte alltid se ut som ett åkerspöke :)

Vad händer mer idag?
Jo vi ska ta oss till konsum extra blir nog en tripp dit. Ska köpa lite ost, bröd, mjölk och välling. Men idag är en typisk söndag helt enkelt. Och älskling åker sedan iväg och jobbar extra på ett annat jobb ikväll vid nio. Sen kommer han hem imorgon och lär sova till två då. Men sedan har jag han för mig själv några dagar framåt. Om han inte behöver vicka vill säga.

Om tre dagar är Halie 1 år, SÅ JAG LÄNGTAR!

 

Åsikter!
Postat av: Anonym

tack

Kommenterat - 2010-10-24 / 15:17:12  | URL - http://ysf.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till theodore

Tiden går så fort, tkr du nyss fick henne, å de är ETT år sen snart!!!



Hoppas allt är bra med dig. kram

Kommenterat - 2010-10-24 / 15:34:05  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥