Hemma från sjukhuset

2010-10-03 / 18:17:15
Hej..
Har inte orkat blogga under dagen då jag velat umgås med min sambo som kom hem och sedan var vi ju iväg till sjukhuset som jag sa tidigare. Morfar var glad över att få träffa Halie. Men vi fick dra hem efter en 40 minuter då Halie blev trött och hungrig.

Nu nattar M henne medans jag blev SLÖ och trött. Denna graviditet. Kan ju lugnt säga att Halies graviditet var LÄTT med andra ord. Inte för att jag kan klaga på min nu. Jobbigt att vara trött så ofta bara. Men det avtar sen!

Lite små ledsen blev jag då jag upptäckte att denna lila dress, ja eller vad man kallar den var för liten då det är två storlekar större an vad hon brukar ha! Så hon fick bara ha den en gång!


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥