Hemma ifrån allt göra imorse

2010-10-20 / 13:46:01
Har nyss kommit hem, är helt slut.
Och nu har vi beställt glasögon åt Halie. Nästan alla såg ju as stora ut på henne. Inte konstigt då hon inte ens är ett år. Men ett par lila minnie pigg blev det, dom rekomendera dom mest också då barn lätt kan titta på annat sätt och glaset är för litet. Så inom två veckor använder min prinsessa glasögon. Så då ska vi ha tålamod och försöka göra allt för att hon ska behålla dem på. Tog såklart försäkring med då hon kommer lyckas ha sönder dom säkert massvis med gånger..

Ska umgås med lill fian nu som försöker trycka på datorn hon med, hej!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥