Hos Halies mormor!

2010-10-05 / 13:40:19
Sitter hemma hos mamma och har försökt ringa om Halies remiss som vi väntat på i ett halvår. Skulle ta två månader "bullshit". Hon skelar lite med ena ögat och jag tycker nu att det blivit mer av det och vill kolla upp det. Men får vänta tills imorgon och ringa mellan 8-9 på morgonen till bvc. Och då jag går hem måste jag även ringa "bonprix" som skickat en påminnelse om att betala fast vi betalat, kan t.o.m vara så att vi gett dem mer. SUCK! får väl se vad dom säger.

Men nu så är min sambo nyklippt och Halie är på hurten här hos mormor. Vad händer mer idag? ingen aning, vill göra något. Men knasiga kojan är stängd och pengarna kan vi inte heller använda upp och vädret är skit. Vi behöver som komma ut då vi var hemma igår.

Vet ni något förslag?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥