Hundvakt

2010-10-18 / 20:05:21
Hej alla ni som orkar avvara tid å min blogg..
Halie har lagt sig för natten och jag känner hur dålig jag börjar bli. Hoppas inte på feber imorgon då Halie ska till ögonläkaren, så det får absolut inte ske. Vill ju vara med och höra vad dom har att säga om det. Men i värsta fall blir det sambon och Halie som åker. Hoppas inte bara.

Pratar lite med älskling på facebook och snart kommer mamsen hit och ska ut med hennes hund som vi har nu. "Busan". Hon löper och mamma har en hane hemma så då får Busan bo här ett tag. Men det är mys då får hon umgås lite med sin syster. Dom ligger helt avslagna båda två här på soffan just nu.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥