Hur jag mår nu tre veckor efter allting

2010-10-25 / 08:26:12
Tänkte uppdatera mitt mående nu efter cirka tre veckor efter missfallet.
Hur mår jag?
Mycket bättre nu än då. Tänker på  detminst en gång varje dag men det gör inte lika ont längre och paniken har lagt sig. Tänker mer såhär nu "det var fel på fostret". Skönt att allt blir så lättare då tiden går. Vår nummer två ville inte fullfölja, men det kanske vår näste vill. Måste tänka positivt nu och planera ännu mer i mitt liv, då känns det bra.

Halie min älskade dotter, du ger en livsglädje, tack vare dig så ser jag mitt liv som världens underbaraste. Skulle inte vilja leva ett andetag utan dig.. Jag har ett hjärta som är utanför min kropp nu som jag måste ta väl hand om. Och om två dagar då är du ett lille vännen, ÅH vilken underbar vecka och helg det kommer att bli nu. Ser fram emot allting faktiskt.

Åsikter!
Postat av: Alexandra

Svar: Det fanns även lägre med ifrån märket canada snow :) Sedan finns det ju billiga altenativ med om man inte vill kasta bort sina pengar, det behöver ju inte vara dem för 999kr typ. Finns på skopunkten (lägre modell) för 249kr :)

Kommenterat - 2010-10-25 / 10:47:33  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥