Idol och ostkrokar

2010-10-08 / 20:06:12
God kväll allesammans.
Sitter och inväntar idol just nu och snart kommer min brorsa hit med ostkrokar. Fick söka lite små pengar här hemma och blev av med panten. Har även haft besök av mamma en stund här ikväll. Och nu ska man mysa alldeles själv och bara må gött med andra ord.

Imorgon bitti så träffar man sin sambo igen, behvöver han väldigt mycket just nu. Men nu så börjar idol, tjao!

Ni är bäst.
Tur vi har varandra
Åsikter!
Postat av: Ness

Åh jag måste träffa er snart, har ju inte träffat Halie än :(..

Kommenterat - 2010-10-09 / 18:00:08  | URL - http://sness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥