Ingen lekpark utan knasiga kojan!

2010-10-01 / 18:30:13
Det blev inte lekparken i stan utan vi for på knasiga kojan en sväng istället. Idag var det en del folk där. Synd man aldrig finner någon där i samma ålder. Alla man känner bor ju söder ut. Här i Övik känner jag knappt mammor i min ålder. Men det blir väl vad man gör det till :p

Idag gjorde vi en väldigt god mat. Potatisgratäng, fläskfilé med grädde och varma grönsaker. Det var mumma. Nu så måste jag vila en kvart. Det gamla vanliga. Blir alltid slö efter maten vilket jag inte var innan jag vad gravid. Men numera kommer det vara så!

Ikväll kommer lillsyrran hit, ska färga hennes hår sedan blir det idol och cheeze ballz.

Finaste dotter <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥