Jobbig dag men positiv ändå

2010-10-20 / 01:07:30
Efter en halv jobbig dag med mycket tankar kring allt så bestämde jag och min sambo oss för att bli av med lite här hemma och har nu lagt ut en del på tradera. Och ska testa att få ett bidrag denna månad och blir det avslag så ska vi sälja bort vårt playstation två med över tjugo spel. Men då klarar vi oss. Så vi får se vad som händer i slutändan. Huvudsaken Halie får sina brillor, hyran och räkningar är betalda så fixar vi nog mat pengar på något vis.. Bara man har planer på hur man kan göra. Så det känns lite bättre nu i alla fall. Får se om vi hittar ett par snygga bågar till gumman imorgon.. Hon ska få dom absolut finaste vi hittar. Och hon kommer nog bli glad sedan då hon kan använda dem, kanske kommer hon bli gladare. Kan tänka mig hur jobbigt det är med dålig syn och hur jobbigt det är att hålla på med små plock leksaker. Så det kommer bli en enormt bra skillnad för henne. Och

det positiva med att få glasögon nu är väl att hon komma inte veta hur det är att vara utan dem, sicken tur det.

Men min sambo la sig för en timme sedan, han ska upp och jobba imorgon. Ville sova jag med. Men kunde inte då jag fick lov att betala lite räkningar nu efter tolv så jag slipper imorgon. Då ska vi ju som sagt in på specsavers och willys. Får handla för en liten slant så man får in lite blöjor, frukost osv. Men vi får höras imorgon ALLA FINA. Super tack för alla kommentarer jag får, det värmer oerhört mycket
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥