Kall vädret ute

2010-10-14 / 08:36:40
"Hujja". Vilken kall morgon och kall lägenhet. Sitter ihop kurad i filten här inne i v-rummet. Vintern är ju snart här så och det känns. Min sambo är på jobbet och kommer hem imorgon. Halie leker med sin gåstol ska strax ta på henne några kläder.

Glömde säga att jag rensade Halies garderob igår. Tog bort alla storlekar på 72. Dom har hon vuxit ur nu. Så hennes storlek just nu är 80-86. OMG, var inte längesen som lill gumman hade storlek 68 exempel?..

Vad ska jag och Halie hitta på idag?
Vi går då inte ut då det blåser så kallt. Vi får mysa på inne helt enkelt. Det funkar det också.

Halie igår innan hon la sig.
Åsikter!
Postat av: Alexandra

svar: Oj det va inte illa, skulle tycka det va skit tråkit och flytta ner hit te alvesta tex och sedan Jobba johannes så mycket. Mycket pga av att man inte har körkort och kan ta sig någonstans. Men som du säger, man vänjer sig väll med det med. Samma som jag och Nova får välja oss med att flytta 40mil ifrån familjer hemma i Köping. Men får tänka på att det ger pengar ^^



Aha.. På det viset :) Men det går ju som du säger att göra om den lite som man vill..



Förstår det :( Nee men det va ju ändå ca 10 veckor, och det är ju ändå 10 veckor som man var där inne i magen. Så det klart det kan kännas tomt där inne även om man känner sig gravid. Men det är ju bara försöka igen om ni så gärna vill ha fler barn :) <3

Kommenterat - 2010-10-14 / 10:02:42  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥