Karatekid..

2010-10-25 / 22:27:51

Vilken kanon film det var. Den rekomenderar jag starkt. Men tror nog dom flesta redan sett den. Bara vi som är seg på att se nya filmer. Försöker även få hem vegas nu, ett sämre än det jag brukar ha.. Men kvittar vill bara göra någon bildfilm, var ju evigheter sen. Ja efter det är det väl bara att gå och sova. Så man kommer upp i tid då Halie ska på bvc, Usch dessa jäkla skit sprutor. Men men dom hjälper ju som sagt. Tur min sambo kan hålla i henne, så slipper jag :) Men ska se om jag lyckas göra en bildfilm som inte tar tre timmar att få in på youtube isåfall lägger jag in ikväll, annars en annan dag. Men ska inte surra mer nu. Godnatt på er =)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥