Lång dag och kväll

2010-10-29 / 22:43:50
Då Halie somnade så kom min syster hit och hennes kompis. Så vi såg på en svensk film som heter "trevlig midsommar". Den var ganska bra. Efter det så gick dom hem. Så sambon började med tårtbottnarna och jag gjorde chokladbollar. Kan äntligen pusta ut litegranna nu. För när som helst kommer min pappa och lillasyster hit. Dom har kört sen klockan fem idag.

Nu förstår jag er alla andra som klagat innan kalaset på att folk i sista sekund kommer och säger att dem inte kan komma. Samma här. Men men det är Halies kalas och dom viktigaste kommer närvara. Nog om det, ska faktiskt hålla utkik efter söder folket nu. Godnatt på er, vi hörs imorgon helt enkelt.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥