Lång, lång helg ...

2010-10-31 / 22:43:59
Tänkte skriva lite nu, ni har ju bara fått en massa bilder nu i slutet.

Då alla gäster åkte hem så köpte jag och min sambo en kebabrulle som vi delade på och Halie fick restmat ifrån igår. Hon somnade snabbt efter det. Kvart i sex. Hon har ju haft fullt upp hela helgen lång. Skönt på ett sätt att allt är klart. Så slipper man stressa och städa hela tiden. Men helt klart tråkigt med då det vart så mys med folk, tårta och presenter. Men tur det firas en gång om året =)

I veckan vad händer då?

- Halies glasögon kommer.
- Sprillans ny dator kommer.
- Nytt mobilt bredband
- Jag och Halie får rå om vår karl hela veckan.
M.M

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥