Lördag morgon

2010-10-16 / 11:14:47
Hej alla.
Halie har vaknat till och från hela natten lång. Fick lägga mig bredvid henne för att hon skulle somna om. Så imorse vid åtta tog min sambo över och jag sov ut till elva. Nu så sover hon morgon luren och vi chillar här i svedjeholmen bara.

Vad händer idag?
Som sagt kanske med mamma ut och köra en sväng, annars inget planerat. Umgås med min sambo såklart nu medans han är ledig. Så lördagsmys med en massa film blir det säkerligen ikväll!

Kommer in lite foton under dagen som fotades igår, håll utkik!


Snodd av syrran, bara för att hon är intresserad av sånt här !

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥