Lördags kväll!

2010-10-02 / 21:38:24
Äntligen så är min huvudvärk över. Den försvann efter jag åt lite popcorn, konstigt :/ haha! Men nu så ska jag sitta här en stund sen funderar jag på att ta en tidig kväll. Men ja det är mycket man säger.

Imorgon är det söndag och då ska jag + familjen och min familj till morfar som ligger på sjukhuset. Han låg tidigare i Umeå men nu är han förflyttad hit. Ska ta med mig Halie och ge han lite livsglädje..

Och imorgon bitti kommer sambon hem igen. 24 timmar går ju faktiskt fort så länge man håller sig igång. Hade man inte haft Halie hade det nog tagit evigheter.

Ursäkta att dom röda ögonen är kvar, men har inget fungerande program som kan ta bort dem. Så ni får stå ut med sådanna foton ibland :)


Åsikter!
Postat av: Zabine

ååh.. hon är så söt!!!! =) Skönt med sovmorgon, vi har fått sovmorgon 2 dagar i rad nu, båda dagarna klockan 10.. helt underbart!!

Kommenterat - 2010-10-03 / 14:19:57  | URL - http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Carro (jag)

tack rara du =) åh så härligt. det är ju så underbart att bara få sova någon timme extra ;)

Kommenterat - 2010-10-03 / 18:47:02  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥