Lyckad dag för vår flicka

2010-10-27 / 16:35:55
Vilken härlig dag. Efter morgonen så drog jag till elgiganten, willys och ÖB med brorsan och mamma. Väldigt sällan man umgås med bara dom. Kul i alla fall. Brorsan köpte sig en sprillans ny plastma tv 42 tum. Jätte snygg. Sedan köpte jag lite mat osv inför besöket i helgen och kalaset. Sedan då jag kom hem så fick Halie present av min bror och hans tjej. Och kort där efter kom Halies mormor, moster och morbror hit. Fick så fina saker av dem och det var inte allt. Mormor hennes hade beställt mer som kommer under veckan. Men en bild säger mer än tuden ord därför lägger jag ner fler här under. ENJOY!


Gumman äter kladdkaka ännu en gång

Mums, detta är nog hennes bästa dag i sitt liv..

Halies moster såhär blev hennes hår efter att jag färgat och klippt det :)
Första gången jag någonsin klippt.

Halies morbror, sitter och plånkar med min sambo just nu ..

En present ifrån hennes mormor, bilden blev dålig och det står lite snett. Det är ett princess tält och hon gillade det mycket..

Bultbrädan hon fick av morbror och faster..

Det här fina kortet fick hon av mormor :)
Princess tema såklart ..

En vinterjacka hon fick av mormor

Princess <3

Gumman sitter i sitt nya tält

Denna boll fick hon utav sin morbror Basse :)

Vår söta lilla prinsessa

Mormor :)

Plånkar som bara den just nu :p

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥