Min dotter, mitt allt!

2010-10-13 / 23:51:12
Kära bloggen.
Idag är det bara två veckor kvar tills våran prinsessa fyller 1år. Men än idag så känns det som att det var igår jag plussade. Jag kommer aldrig glömma min fina graviditet då du låg i magen och sparkade och hade hicka varje kväll. Och glömmer aldrig den morgonen då du började ge mig värkar och att du ville komma ut samma datum som du var planerad att komma. Glömmer aldrig hur ont det gjorde att få ut nåt så fint som dig att komma till världen. ALLT var verkligen värt det. Och nu idag kan jag ibland inte fatta att du finns i vårat liv. Du ger mig som mamma en mening med livet och en lycka som bara en förälder kan ha. Då det uppkommer svårigheter i livet så kan man alltid luta sig tillbaka och tänka på dig. Jag är så glad att du är min dotter. Och jag älskar dig mer än allt annat här i världen..

Tycker att vi som är föräldrar är så lyckligt lottad.
Åsikter!
Postat av: Madde

Vilket himla fint kort, fin familj :)

Kommenterat - 2010-10-14 / 08:11:06
Postat av: Carro (jag)

Tack kära du :)

Kommenterat - 2010-10-14 / 08:38:54  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥