Möblering och städ

2010-10-26 / 17:44:39
Lång dag.
Först var vi till bvc och allt såg bara fint ut där. Slänger in allt senare om vikt och sådär. Efter det så träffade vi på min mamma utanför och Halie fick en present i för tid. Ett par jätte snygga rosa/gråa vinterskor. Passade henne bra. Och sen dess har vi städat och möblerat om i lägenheten. Tog ju typ tre timmar. så har inte alls haft tid med datorn under dagen. Snart ska Halie sova hon är jätte trött så vi försöker hålla henne vaken till i alla fall klockan sex.  Blir även upptagen efter det. Syrran kommer hit ska klippa hennes hår kortare och sedan blir det bakning och göra mormors saft. Mmm, den är ju så god.
vi hörs senare ikväll helt enkelt. Hoppas ni alla haft en bra tisdag. 
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥