Mycket att stå i

2010-10-29 / 12:33:59
Alla sover utom jag. Och min karl är lite omöjlig att få upp. Men då Halie vaknar igen så ska jag dunka musik så högt att han blir tvungen att kliva upp. Vi har ju som sagt en hel del att göra idag.. Halie ska ju får vara hos mormor medans vi ska göra allt. Blir även en sen kväll då min pappa och syster kommer vid midnatt kanske tidigare beror ju på trafik osv. Så vi ska ordna inför dom och ta fram madrasser, kuddar och täcken. Blir ju så att man komma umgås då dem väl kommer också. Sen upp tidigt på lördagen för att fixa mer utav tårtan och upp med ballonger och sånt. Sedan dra in vårat köksbord till vardagsrummet och duka upp. En hel del blir det. Men mys ska det bli att få träffa alla kära släktingar, i alla fall en del av dem. Halie blir nog glad över allt hon får. Så hon komma nog pyssla en hel del med allt. Men nu medans alla sover ska jag dra på mig lite kläder och börja lite smått med städningen. Tycker inte om då det är stökigt. Förstår inte hur det kan bli så på några enstaka timmar. Barn säger väl allt?  :)

Sofie och jag i Gävle                       Tilda och pappa                           Sofie och jag i Gävle
Åsikter!
Postat av: Anonym

du får ta kort från kalaset sen så man får se =)

Har lagt ut videon med anton på hans kalas igår !!

nopp han är feg så 1 steg än så länge bara =/ kram

Kommenterat - 2010-10-29 / 13:25:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥