Onsdag morgon

2010-10-20 / 08:30:20

Godmorgon.. Halie vaknade först sju så jag gav henne lite välling så somnade hon om en timme igen. Nu är vi bå da uppe och min sambo är på jobbet. På bara en stund så drar vi iväg mot alla ärenden med mamsen.

Kollade nyss vilka pengar vi kommer få in denna månad och det är ju endast min föräldrarpenning som går raka spåret till hyran, barnbidraget och bostadsbidraget. Ska vi leva på det? Insåg även nyss att ett par brillor inte ens räcker för dem pengarna.. Blir snart tokig på detta. Oavsett hur jag än gör så blir det bara skit av allt. Men men, ska fixa mig inför dagens, hörs senare idag. Puss hej!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥