Orättvisa liv..

2010-10-28 / 11:45:47
Gråter tårar över att livet är orättvist för så många. Varför valde ödet att ta bort en flicka på sju år som knappt fått leva? och att ta bort något så fint av en familj. Blir så rörd och man vill inte att sånt ska ske överhuvudtaget. Vi som inte vart med om det här, vi har tur och ska ta vara på alla vi har. För rätt som det är kan det hemska inträffa. det hände just denna familj. Hon dog samma dag Halie fyllde år. Jag lider med dem! Och ska tända ett ljus för dem ikväll. Klicka här för att komma in på bloggen


RIP käraste moa!


Åsikter!
Postat av: Alexandra

Livet är bra orättvist :'(

Kommenterat - 2010-10-28 / 12:17:14  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till theodore

fy vad hemskt! kunde inte läsa många rader innan tårarna föll! :/

Kommenterat - 2010-10-28 / 12:47:42  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥