Paradise hotel just nu

2010-10-11 / 23:49:03
Tittar på paradise hotel. Första gången som jag faktiskt tänkt följa det. Känner mig som en lat kärring idag. Så min sambo har fått städa och donat på med allt själv idag. Tycker lite synd om honom då han dessutom jobbar. Men kroppen behöver vila. Men känner mig kry i den nu så han kommer slippa ta hand om allt själv nu. Men tur man har en sån bra karl i alla fall, klagar inte.

Nu ska man börja använda sig av tränings dvd jag har här hemma och börja äta lite bättre kost igen. Så kroppen börjar må bra igen. Det är så lätt att tycka synd om sig själv och äta fel. Men det gör nog vi alla ibland.

Om det finns fler som fått missfall, så kom gärna med er berättelse.
Åsikter!
Postat av: Ness

Men va du skämtar :O jag fick seriöst tårar, men gu vad ska ja säga, beklagar :( <3

Kommenterat - 2010-10-12 / 00:13:52  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

Kommenterat - 2010-10-12 / 06:58:29  | URL - http://smyckestokig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥