Pillrat lite

2010-10-10 / 23:13:00
Nu har jag donat på lite "där man skriver kommentarer".Kommentarsfälltet med andra ord. Nästa steg får väl bli själva bloggen.. Får aldrig till den som jag vill. Men jaja. Just nu så ser jag på film samtidigt som jag pillar här. Äter även lite chips. Ska vara vaken en stund till innan jag ska lägga mig. Är så ovanligt pigg. Ja ni vet ju vad det beror på. Graviditet gör en trött. Nu är man sig själv igen, men längtar nog mer tills man är gravid igen. En underbar känsla helt enkelt. Ja ha mest det i tankarna just nu.. Ni är väl less på mitt prat om missfall, grav osv.

Imorgon skulle jag egentligen skriva in mig men får nog hitta på något skoj med familjen istället så det glöms bort. Tur jag har världens finaste dotter.

Ska fota lite imorgon så man kan lägga in lite nya foton i inläggen, har inte haft humör till det. Men imorn då jäklar.

Hoppas jag inte vrålar inatt igen.. Blir lite rädd för mig själv :(

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥