Såg fram emot det så mycket

2010-10-14 / 23:49:04
Käkade nudlar till kvällsfika och har nyss kollat på 4an om mord och pendlat mellan det och filmen på trean. Svårt att välja kanal ibland.

Blir väl till att sova strax och sedan då man vaknar imorgon så kommer min älskling hem. Ska bli skönt att ha han hemma ett par dagar..

Det är så jobbigt att se andras graviditeter just nu. Man är självklart glad för deras lycka. Men jag skulle ju också vara där. Särskilt då dom kommer in i nya veckor. Precis som jag skulle gjort. Känns så konstigt att min graviditet försvann med dimman bara sådär. Hade så mycket planer och folk jag kände i samma vecka. Såg fram emot det till tusen. Men hoppas bara att det ger med sig med tiden. Och vi vill ju verkligen ha nummer två och då kommer vi nog få det också.

Tack vare min familj så är man STARK!
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

SV: Tack för tipset! Idag ska jag gå på droghandeln och köpa det! :)

Kommenterat - 2010-10-15 / 06:35:25  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥