Sambon hemma igen

2010-10-11 / 09:15:27
Nu har jag och Halie vår favorit hemma, jo Mattias. Han gör nu gröt till Halie. Sedan vid tolv ska han på möte med jobbet. Han ska få ett schema. Ett som är mer fast, det är ju faktiskt bra. Då kan man ju planera lite mer här hemma. Sedan vet jag inte vad som händer. Man blir ju så handikappad då man inte har råd att göra något. Det blir ju så då vi har handlat presenter till gumman den här månaden och Mattias håller på med körkortet, ja det kostar ju faktiskt en hel del. Blir bättre då han fått sitt körkort. Och vi kan även ta oss vart vi vill då.


Dom här människorna gör mig lyckligast.

 

Åsikter!
Postat av: Ness

hihi ja :D



ja märker de du byter hela tin haha :D tycker din förra du hade länge va jätte fin ialf :D alltså headern! kramar

Kommenterat - 2010-10-11 / 17:42:57  | URL - http://sness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥