♥ Stor lycka ♥

2010-10-05 / 15:06:03

Världens underbaraste sambo gällande mig.
Halie kunde inte få en bättre pappa.

Snart har vi tre år det är inte alls långt dit. Och då kommer du vara mannen som jag levt tillsammans med längst. Jag hoppas att du fortfarande idag vill ha mig lika mycket som jag vill ha dig. Och att jag är hon som du vill tillbringa livet med i resten av ditt liv tillsammans med Halie och bebisen i magen.

Jag har en stor lycka och det är min FAMILJ

Åsikter!
Postat av: Alexandra

Åh vilken fin blogg du har måste jag ju säga :)



Ja men visst är det underbart när du trycker så det står härliga till haha :)



Va fin hon är förresten !

Kommenterat - 2010-10-05 / 16:26:13  | URL - http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: Raggarn

Keep on with the Löööv Action ! :D Mvh en nära vän ;)

Kommenterat - 2010-10-08 / 10:06:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥