Syrran kommer hit

2010-10-23 / 17:00:00
Idag så kommer min lillasyster hit, vi gör allt på en och samma gång. Klippning och färgning. Hoppas det blir riktigt bra nu bara. Och älskling kommer ju jobba enda tills imorgon på morgonen och sedan kommer han hem, där efter ska han iväg och jobba extra på ett annat ställe på kvällen och kommer hem på morgonen. Men tur är väl det att han sen är ledig några dagar. Men pengar behövs. Så november blir en underbar månad medans denna blir rent utav skit, hittills i alla fall om det inte fixar sig vill säga. Men bara att kämpa på som sagt, det är det livet går ut på.


Hittade en söt bild på mina två små syskon i Uppsala! Bara Eilah som syns i profil då. Får slänga in fler sen!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥