Tappat matsuget?

2010-10-28 / 19:45:00
Klockan är sex och fortfarande har vi inte ätit, bara Halie. Men är inte mat sugen då man inte har något som lockar i frysen idag. Vad ska vi äta? Vill äta något gott hemkört? men mja, för lite pnegar för det. Men skulle ju vara så gott. Verkar som alla ätit ute idag. FUSK, blir väldigt sugen själv då ju ;) fy på er. Kommer nog på något senare. Men just nu så får snusen vara min mat, den duger än så länge.. Idag är jag lite halv deprimerad över hur vi ska överleva till november. Något sätt blir det alltid. Visst man ska inte prata om sin ekonomi öppet. Det gör väl ingen. Men vadå jag skriver ärligt och är mig själv. SÅ är det, denna månad är åt satan. Men inte dom resterade i alla fall inte november, så mycket vet jag hittills. Men men, ska väl natta gumman nu och sedan se vad sambon vill äta. Tjing..
Åsikter!
Postat av: Ness

haha tack :D

aww gu va na ä sööt!

Kommenterat - 2010-10-28 / 21:55:39  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami.

Men vilken söt plutt =)=) det är så otroligt fint med jeans hatt =)

Kommenterat - 2010-10-28 / 22:15:26  | URL - http://wildasmami.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥