Tidig kväll för gumman

2010-10-14 / 18:13:30
Nu sover Halie, det gick inte att ha henne uppe längre. Hon somnade direkt efter vällingen. Men lär ju vakna runt tio och vilja ha mer. Brukar bli så då hon somnar för tidigt. Men jag tror jag försökte med allt för att hålla henne pigg. Brukar alltid lägga henne tidigast sex inte innan men mellan sex-åtta, men ikväll fick det bli kvart i sex. Men men så kan det vara ibland.


Halie fann en kaka bara sådär :/ men ja hon fick äta upp den, såg alldeles för lycklig ut då hon fann den!

På fotona så ser man Halies märken hon fick idag. Men dom lär ju försvinna inom kort!

Åsikter!
Postat av: Emma J

Gud va stor gumman har blivit :) måste träffas snart carro <3 sakanr dig took mycket!

Kommenterat - 2010-10-14 / 18:40:27  | URL - http://ebbowicky.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥