Tradera ♥

2010-10-22 / 21:49:08
Jag älskar att få post ibland. Särskilt då det är kläder man fyndat åt Halie på tradera. Dessutom kom tårtbilderna som vi ska ha på Halies 1 års kalas. Blir nog snyggt. Tänkte ha princess tema på släkt kalaset och hello kitty på vänner kalaset. Bara en vecka kvar tills kalaset sker och mindre än en vecka tills gumman fyller år.

Har dessutom lagt ut min bärbara dator på blocket för att få in lite pengar, dom kommer att gå till Halies brillor såklart. Det är viktigt att hon får dem trots våran dåliga ekonomi denna månad. ALLT för min dotter ..

Men nu så ska jag städa undan, se tv och mysa med älskling såklart. FREDAGSMYS!!
Åsikter!
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

ytterliga en som gillar tradera =) haha

joda den där bilen leks det flitigt med =) kram

Kommenterat - 2010-10-23 / 00:01:09  | URL - http://holen666.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥