Usch för att byta däck

2010-10-15 / 21:35:48
Vilken dag!!
Som ni märker har jag inte varit nära någon dator idag. Började med att vi lekte med Halie i lekparken och efter det skulle vi med min mamma och handla men då helt plötsligt mitt i allt skull dom byta hennes däck som dom sa skulle ta en kvart. Det tog TVÅ TIMMAR. Så jag var jätte arg och var nog arg i två timmar till. Tills mamma skulle bjuda oss på tacos och götta. Typiskt mamma då hon vill få allt bra igen. Så nu sitter vi hos Anders och vi tänker sova över här. Halie ligger redan till sängs medans vi andra myser inne i tv rummet till idol. Så med andra ord blev fredagen slutligen BRA!

Imorgon ska jag med mamma på stan på någon körning, skönt att bara få komma ut. Det behöver jag. Fast jag känner då inget sug till att festa i överhuvudtaget det försvann redan i somras. PartyCarro är inte Party längre. Alla växer vi upp. Fast jag vet att det kan vara skoj att bara komma ut och festa loss, men ja känner inget behov av det mer. Vänta bara tills 40 års krisen! :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥