Nya foton här nedan

2010-10-11 / 21:55:53
Fick ta en gratis blogg design så länge då allt jag gjort idag bara blev fel. Men sinom tid ska jag ta mig pengar till att betala en så man får en alldeles egen och personlig. Nog om det.

Idag har man varit på ganska dåligt humör. Beror nog å att man vart tvungen att vara inne i flera dagar nu i rad så man blir nog hängig av bara det. Men imorgon ska jag och Halie umgås med Helle.. Så vi ska bara klura ut vad man kan göra. Hoppas på bra väder så kan man kanske gå ut till någon lekpark och fota lite. Vädret får avgöra helt enkelt.

Sedan fick Halie öppna en present idag som vi tyckte hon behövde ny. Ett par höst/vinter skor som hon kan använda då hon inte ska gå eller vara ute och leka. Jätte söta rosa. Men tänker försöka umgås med min sambo nu, för imorgon ska han jobba 24 timmars pass igen.

Halies idag :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥